Tuesday, August 5, 2008

YoYooh FirsT GaTheRinG

"Assalamualaikum, ni YDP MPP IIUM kan, saya firdaus dari Arena Aspirasi jemput s***** ke Majlis pelancaran web www.yoyooh.com"

Kata seorang pemanggil yang memperkenalkan dirinya sebagai firdaus...

"
Yaya, sy s*****, owh boleh2 x dak masalah, bila tu? " aku pun mengaku la sbg YDP MPP CFS IIUM walaupun aku bukanlah orangnya...hurm

"Erm, surat jemputan sy hantar melalui emel nanti boleh cek lah, 30hb jam 7.30pm, di Midvalley, nanyi sila confirmkan kedatnagn k, bawa la naib YDP skali " katanya..."baik2 insyaAllah" aku mengiyakan

pastu aku fikir2...camne lak die leh dapat no aku ni..pastu kata aku YDP plak...hurm pelik.padahal aku bukanlah YDP.mmg pelik..x palah aku x dak hal...dah org nak jemput ke majlis die..aku ikram la, penuhi permintaan, disamping dapat makan freee...


mlm tersebut ...30hb julai ..aku pergi ke lokasi event bersama kawan baik Az**, sampai di Midvalley x jumpa parking plak..pusing naik atas turun bawah kona pi kona mai las skali dapat jgak tempat parking...(parking kat tempat illegal) ...lantak la..

Da msuk midvalley lepas solat maghrib, dgn berpakaian lagak seorg MPP dan Naib MPP CFS IIUM kami menuju ke east side of Midvalley ke
Amarin Heavenly Thai Restaurant Midvalley..
Siap dgn meja registration lagi...x pela aku ngan az** wat biasa ja, cooool...
kmdian kami terus masuk ke dalam restaurant ...hurm kosong ja, x dak org pun, biar btul, x kan aku kne tipu kut.....


xpe xpe, tunggu dulu, sebab ckp even start kul 7.30pm n skang dah kul 8.40pm..x dak org lagi..tetiba ada seorg jejaka memperkenalkan nama nya sb
g RAY dan memulakan perbualan serta menerangkan sedikit sbnyk tntg yoyooh.com.....lebih kurg jam 9.00pm..para2 tetamu mulai hadir....masuk sorang demi sorang....mcm2 fesyen dan beraneka gaya... termasukla Dafi Af dan kumpulan the 5.....

Time tu aku lapar sgt2..hidangan dah dijamu..tetapi diorg x start mkn lagi...hanya boleh curi2 ambil bau je...pergh...mcm2 menu di serve kan...x tercapai tgn kut..Alhamdulillah...



Sebelm makan sempat knal ngan bloggers2, adam farah zila, megat n so on...walaupun culture mlm tu agak x biasa, tp bak kata org...nak jadi dai'e yg hebat contohilah sifat air..biar macmana pon medium yg dilalui, petak ke segi tiga ke, silinder ka , air mampu untuk menyesuaikan diri dgn keadaan tersebut....so aku n az** wat rileks disamping cuba mengumpul kekeuatan dalaman... :)


Sengih2 je

Then pas makan ada sesi2 bergambar2 ramai2......n then ktrg pun beransuuuurrr....
jadilah mlm itu satu pendedahan yang baru..........

Arena Aspirasi......

No comments:

Post a Comment