Tuesday, August 5, 2008

( Surat JempuTan YoYooH )

Arena | Aspirasi

1-1-16, Blok C, Jalan 1/50, Diamond Square Commercial Centre,

Off Jalan Gombak, 53000, Kuala Lumpur

Kepada Wakil Pelajar UIAM

JEMPUTAN ISTIMEWA KE SIDANG MEDIA :

PELANCARAN PORTAL KOMUNITI BLOGGER GENERASI MUDA MALAYSIA

www.YoyoOh.com

ARENA ASPIRASI , merupakan salah sebuah syarikat pengurusan laman web berdaftar yang menguruskan portal blog berteraskan khidmat masyarakat akan mengadakan sidang media bagi melancarkan portal baru www.YoyoOh.com.

Atursari pelancaran :

Tarikh : Rabu, 30 Julai 2008

Masa : 7.30 malam

Tempat : Amarin Heavenly Thai Restaurant Midvalley.

Objektif prima www.YoyoOh.com ialah menjadi medium utama yang menyatukan blogger dan pembaca blog generasi muda Malaysia di dalam satu arena bebas yang tidak terikat dengan mana-mana organisasi atau pihak serta berwawasan. Seterusnya memujudkan satu komuniti yang dinamik dan sinergistik.

Antara ciri-ciri www.YoyoOh.com :

  • Menyediakan platform penyampaian berita/artikel/posting secara esklusif

  • Berpeluang menjalankan peranan sebagai wartawan YoyoOh atau sebagai columnis dengan mendaftar sebagai “correspondentYoyoOh di seluruh dunia.

  • Ruangan berdedikasi : isu semasa / kesenian / kebudayaan / kemanusiaan / hiburan / politik / fesyen / hobi / rekreasi / sukan / pendapat / komentar / forum dan banyak lagi mengikut citarasa komuniti blog.

  • Penyaluran / intergrasi maklumat yang efektif.

Dengan harapan nan menggunung, kami berharap agar mendapat maklumbalas positif daripada pihak Tuan/Puan melalui faks ke no: 03-4021 3997 (att En: Firdaous) atau telefon di talian: 013-9903491 (En Firdaous).

Kehadiran Pihak Media sangat kami hargai.

Sekian . Terima Kasih .

1 comment: